آرشیو دی ماه 1399

يادگيري كامل جوملا

جوملا يا وردپرس؟

يكي از سوالاتي كه هميشه هنگام راه اندازي و طراحي سايت براي عموم مردم مطرح مي شود اين است كه براي راه اندازي سايت از چه سيستم مديريت محتوايي (CMS) استفاده كنيم؟ يا به زبان ساده ، طراحي وب سايت با استفاده از جوملا يا وردپرس؟ كه بهتر است؟ انتخاب هر يك از اين سيستم هاي مديريت محتوا داراي مزايا و معايبي است كه بايد به درستي بررسي شود ، زيرا در اين بين ، هر يك از كاربران اين سيستم عامل ها طرفداران متعصب خود را دارند و اگر بخواهيد از طريق آن انتخاب كنيد ، ممكن است از اين انتخاب در ميانه راه ناراضي باشيد ، بنابراين اين شما مي توانيد بر اساس نياز ، تجهيزات ، سهولت كار با سيستم عامل و ... انتخاب صحيحي داشته باشيد.
در اين مقاله ، ما مسابقه اي را كه بين تيم وردپرس و تيم جوملا برگزار مي شود ، مشاهده خواهيم كرد تا ببينيم در چهار گرمايي كه در بازي اين دو تيم ارائه مي دهيم ، در نهايت كدام تيم پيروز ميدان خواهد بود.

 

قبل از هر چيز بايد گفت كه هر دو سيستم مديريت محتواي وردپرس و جوملا راحتي كار با آنها را دارند ، امكان شخصي سازي گسترده و وجود منابع مناسب و پشتيباني از وضعيت جهان را دارند كه منجر به ايجاد دو سيستم مديريت محتواي وردپرس و جوملا شده است. جهان اما طبق آماري كه وب سايت هاي معروف منتشر كرده اند ، استفاده از وردپرس در بالاترين سطح قرار دارد و كاربران بيشتري دارد و مي توان گفت كه وردپرس در نمودار مقايسه وردپرس و جوملا از آمار محبوبيت و تعداد بيشتري از كاربران برخوردار است. است. در حالي كه هر يك از اين سيستم هاي مديريت محتوا مزايا و معايب خاص خود را دارند ، در عين حال مي توان از هر دو سيستم مديريت محتوا براي ايجاد وب سايت هاي مدرن با ويژگي هاي به روز و استفاده از طراحي مدرن استفاده كرد. بگير بنابراين با وجود اين مشكل چگونه مي توانيم از بين دو گزينه وردپرس يا جوملا يكي را انتخاب كنيم و در نهايت از انتخاب خود راضي باشيم و پس از مدت ها فعاليت در سايت از آن ناراضي نباشيم.

 

وردپرس و جوملا را در 4 دور مقايسه كنيد!قبل از بررسي ليست هاي مقايسه اي بين وردپرس و جوملا ، ضروري است كه نكات را در نظر بگيريد و به عنوان مقدمه چيني براي بررسي تخصصي وردپرس و جوملا با آنها آشنا شويد.
اول از همه ، بايد بدانيد كه نه تنها وردپرس و جوملا ، بلكه هيچ يك از سيستم هاي مديريت محتوا را نمي توان به عنوان يك نرم افزار در نظر گرفت زيرا اين سيستم هاي مديريت محتوا پس از نصب بر روي وب سرور ، اين مفسرهاي پايگاه داده شروع به كار مي كنند و در نهايت سايت شما در نتايج به ما نشان داده مي شود. همانطور كه مي دانيد ، يك سرور وب توسط شخص ثالث به عنوان ميزبان ارائه مي شود كه اجزاي مورد نياز براي راه اندازي وب سايت شما را فراهم مي كند.
دومين نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه براي استفاده از وردپرس يا جوملا ، بايد از ميزبان مناسب براي رفع نيازهاي خود بر اساس حجم ترافيك و سرعت پردازش اطلاعات استفاده كنيد. كمك بگير.

 

و در آخر ، همانطور كه در عنوان پاراگراف خوانديد ، در اين مقاله ، من قصد دارم وردپرس و جوملا را در 4 دور بررسي و مقايسه كنم و ببينم آيا طراحي وب سايت شما با وردپرس بهتر است يا جوملا؟ جوانب مثبت و منفي استفاده از جوملا و وردپرس چيست؟ كه شامل:
بهينه سازي وردپرس و جوملا براي موتورهاي جستجومقايسه وردپرس و امنيت جوملادامنه سفارشي سازي وردپرس و جوملامقايسه پتانسيل مديريت و كنترل محتوا با وردپرس و جوملا

دور اول: مقايسه بهينه سازي موتور جستجوگر جوملا و وردپرسبهينه سازي و افزايش SEO سايت شما مهمترين ملاحظاتي است كه مي تواند به موفقيت بزرگي در سايت منجر شود زيرا مي توانيد بازديدكنندگان بيشتري را از موتورهاي جستجوگر كه واقعاً بدنبال محتواي شما هستند جذب كنيد تا خدمات ارائه دهنده آن. شما مي توانيد استفاده كنيد.
سرمايه گذاري در چه چيزي بهتر است؟هر وب سايت و به ويژه سايت هاي نويسنده ، نياز به سرمايه گذاري خوبي دارند تا بتوانند از آن بازخورد مناسبي بگيرند. اين سرمايه گذاري به دو روش قابل انجام است:
سرمايه گذاري مستقيم: اين نوع تبليغات از طريق تبليغاتي ارائه مي شود كه ما بايد بقيه عمر خود را براي دريافت علاقه مشتري خود ارائه دهيم كه نمونه اي از اين نوع سرمايه گذاري تبليغاتي در سايت ها و انجمن ها است.

 

سرمايه گذاري غيرمستقيم: نوعي كه براي ما مهمتر است غيرمستقيم از طريق موتورهاي جستجو ساخته خواهد شد ، زيرا ما در اين نوع سرمايه گذاري به روشي فعاليت مي كنيم كه بر رفتار موتورهاي جستجو و كاربراني كه بدين ترتيب به وب سايت و تجارت ما مي رسند تمركز داشته باشد ، مطمئناً مال ما خواهد بود مشتريان واقعي و بالقوه ، و از طرف ديگر ، ما مجبور نيستيم هزينه كامل چنين سرمايه گذاري هايي را پرداخت كنيم. آيا سرمايه گذاري غيرمستقيم در جوملا بهتر است يا وردپرس؟ اگر مي خواهيد بازديدكنندگان را از طريق تبليغات به خود جلب كنيد و ترافيك ايجاد كنيد ، درصد بسيار كمي از آن بازديدها مشتري واقعي شما خواهد بود و به كاربر نهايي كه مشتري شما خواهد بود ، خواهيد رسيد. بنابراين سعي كنيد در ابتدا به موقعيت و بهينه سازي سيستم مديريت محتواي مناسب بپردازيد ، سپس يك حساب ويژه باز كنيد و ببينيد كدام يك از سازندگان سايت وردپرس و جوملا از نظر سئو و بهينه سازي وب سايت مي توانند موفق تر باشند.