طراحي مدير جوملا

يادگيري كامل جوملا

طراحي مدير جوملا

باتوجه به اين امر اين سيستم مديريت محتوا بسياري از نيازهاي طراحان وب سايت را برآورده ساخته است . در اين مقاله شما را با جوملا و اساس كار آن بيشتر آشنا خواهيم كرد. از ويژگيهاي آن مي توان به ذخيره گاه صفحه اشاره نمود كه به افزايش قدرت اجراي آن كمك مي كند. در اين بين بحث داغ اين CMS جهاني، طراحي قالب جوملا و نحوه نصب آن مي باشد كه در اين مقاله بصورت مفصل به بررسي همه چيز درباره جوملا خواهيم پرداخت. اگر شما قصد راه اندازي يك وب سايت با بالاترين امكانات را داريد، نصب و راه اندازي سايت جوملا مي تواند انتخاب بسيار مناسبي براي شما باشد.

هرگونه كپي برداري بدون مجوز كتبي، مشمول ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رايانه اي بوده و پيگرد قانوني خواهد داشت.

ارسال رمز عبور اگر بر روي “بلي” باشد، ايميلي كه براي تاييديه و ثبت نام نهايي كاربر به ايميل وي ارسال مي شود حاوي رمز كاربر نيز خواهد بود. در مورد سئو وردپرس در مقالات قبلي صبحت كرده‌ايم، اما كمتر به موضوع سئو جوملا پرداخته‌ايم. در اين مقاله سعي كرده‌ايم كه مطالبي را در مورد جوملا ارائه بدهيم. اميدوارم براي شما و جوملاكاران مفيد باشد با ما همراه باشيد. ليست تمام قالب هاي موجود در جوملا را مشاهده و مديريت كنيد امكان ويرايش قالب ، نصب قالب جديد را به شما مي دهد.

كاربر وارد شده (Logged-In User) - اين قسمت نام مدير(ان) و ادميني را كه وارد سايت جوملا شده است نشان مي دهد. تمامي اين تنظيمات توسط CSS قابل انجام است تا بتوانيد فونت يكساني براي كل وب‌سايت استفاده كنيد. جوملا از نظر سئو و بهينه سازي براي موتورهاي جستجو زياد مناسب نيست اگر چه از لحاظ سرعت كه يكي از فاكتورهاي مهم سئو مي باشدداراي سرعت مناسب و قابل قبولي است. به شما پيشنهاد مي شود براي كسب اطالاعات در مورد قالب آماده سايت چيست مقاله ما را مطالعه نماييد.

پس از ارسال تيكت پشتيباني سايت در سريعترين زمان پاسخگوي سوال شما خواهند بود . كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به سايت سيزپياست. با عضويت در خبرنامه پيامكي ما از جديدترين اخبار و تعرفه ها مطلع شويد. در صورتيكه پكيج مشكلي نداشته باشد، پيام “نصب با موفقيت انجام شد” ظاهر مي‌شود. مواردي مانند منوها و بنرهاي تبليغاتي، مثال‌هايي از اين اجزا هستند. اگر همه تغييرات با موفقيت ذخيره شوند، يك پيام تأييد دريافت خواهيد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.