سيستم جوملا

يادگيري كامل جوملا

سيستم جوملا

جهت دانلود فايل نصب جوملا مي توانيد به اينجا ويا لينك مستقيم جوملا فارسي مراجعه كنيد. تمامي حقوق اين سايت متعلق به تيم مامبولرن است و بازنشر نوشته‌هاي آن به هر شكل تنها با اجازه مدير سايت و با لينك مستقيم به مطلب مربوطه مقدور است. در مقاله بعدي با بخش هاي مختلف پنل مديريت آشنا خواهيد شد. © تمامي حقوق مربوط به وب سايت جوم آريا ( شركت فناوري آريا خرم ) مي باشند .

مطلب جديد ← كاربر مي تواند در اين قسمت مطلب جديد را وارد كند. طراحي سايت اختصاصيطراحي سايت اختصاصي وب رمز، بطور كاملا سفارشي بر اساس نيازمندي كارفرما انجام مي‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه كسب و كار آنلاين، مشاوره خدمات سئو سايت و تبليغات گوگل بطور تخصصي ارائه مي‌شود. جهت خريد و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تيكت پشتيباني لازم است وارد شويد. قالب آماده جوملا مي‌تواند، نحوه نمايش سايت در مرورگرهاي مختلف را تعيين و مشكل ناسازگاري با نسخه‌هاي مختلف را حل كند.

به نظر من صداقت در ارائه خدمات و هزينه بسيار مناسب و عدم فروش بيش از حد منابع از خصيصه هاي متمايز اين شركت هست. در اين پست قصد معرفي يك افزونه پركاربرد را خدمت شما مخاطبين محترم تهران هاست دارم. نظر سنجي جنبه هاي بسيار زيادي دارد كه خارج از حيطه بحث ما مي باشد. روي گزينه Go در پايين صفحه كليك كنيد تا تغييرات داده شده ذخيره شود. همانطور كه مشخص است، كد MD5 اول، رمز شما را به عبارت admin و دومي رمز را به عبارت secret شما تغيير مي­دهد.

بعد از كليك روي دكمه لاگين وارد پنل مديريتي جوملا مي شويد. تغييرات چشمگيري در جوملا نسخه {3|three} و در بخش مديريت صورت گرفت كه از جمله آن امكان مشاهده تاريخچه نسخه‌هاي مطالب مي‌باشد. 9- براي اتمام مراحل نصب روي گزينه "حذف پوشه نصب جوملا" كليك كنيد. به نظر من توشن و خدمات آن خيلي متفاوت از بسياري از فعالان اين عرصه هست.

شما كاربر محترم مي توانيد به هر ميزاني كه ميخواهيد از پهناي باند سرويستان استفاده نماييد.پهناي باند در {4|four} پكيج هاست جوملا رايگان و نامحدود مي باشد مي توانيد آزادانه به هر ميزان كه ميخواهيد استفاده نماييد. در واقع با استفاده از سيستم مديريت محتوا ، همانطور كه از نامش پيداست مي توان محتواي سايت، اعم از متون، تصاوير، لينك ها و… را در قالبي يكپارچه مديريت نمود. ابتدا بايد رمز جديد خود را با MD5 هش كنيد و سپس آن را در قسمت مربوط به پسورد قرار دهيد.

در صورتي كه مرحله 1 به درستي طي شده باشد پس از فراخواني دامنه به بخش نصب جوملا هدايت خواهيد شد. 1- براي نصب جوملا ابتدا وارد فايل منيجر هاست خود شويد و بسته نصبي جوملا را در پوشه public_html آپلود و سپس از حالت فشرده خارج نماييد. من با توشن توسط يكي از دوستان آشنا شدم و چند ماهي هست كه از خدمات اين مجموعه استفاده ميكنم؛ قبلا براي ارسال ايميل تبليغاتي با شركت هاي ديگه مشكل داشتيم كه خدا رو شكر با توشن مشكلمون حل شد. هاست جوملا توشن از بهترين سرويس هاي ميزباني جوملا در ايران است كه گزينه اي بسيار مناسب براي خريد ميزباني ابري جوملا داخل كشور با سرعت بالا است. با استفاده از ماژول آمار بازديد سايت – Vvisit Counter – مي توانيد براي سايت جوملايي خود سيستم آمار بازديد تعريف كنيد. توجه داشته باشيد در عمل بروز رساني هيچ گونه نصبي صورت نخواهد گرفت و تنها سيستم شما به روز ميشود و هيچ مشكلي در مطالب و محتواي سايت و افزونه ها به وجود نخواهد آمد.

بله، لطفا درخواست خود را از طريق تيكت به واحد فني ارسال نماييد تا شما را در اين مورد راهنمايي نمايند. همچنين از طريق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۹۹۶ مي توانيد با شركت توشن تماس حاصل نماييد. هر هاست بر روي اين سرويس از 1 مگابايت رم و 1 كور سي پيو به ازاي هر ثانيه را دارا مي باشند. در اين پست به معرفي افزونه Simple Mobile Detection جوملا به جهش نمايش سايت در موبايل توسط مركز آموزش تهران هاست پرداخته شده است. در صورتي كه سيستم مديريت محتواي شما وردپرس مي باشد مي توانيد به نمايش اسلايد تصاوير در وردپرس مراجعه نماييد.

افزونه هاي جوملايي را مي توان از بخش افزونه ها سپس مديريت و در نهايت نصب ، راه اندازي نماييد. براي انجام اين كار، با كليك كردن بر روي كامپوننت ها، سپس تبليغات و سپس دوباره تبليغات برويد. براي اين كار به كامپوننت ها برويد و سپس بر روي مخاطبين كليك كنيد. در صفحه يادداشت هاي كاربر بر روي جديد كليك كرده تا بتوانيد يك نوشته را به يك كاربر مرتبط كنيد. فعال سازي حساب كاربري جديد اگر بر روي “خودش” باشد حساب كاربري پس از تاييد ايميلي كه به خودش ارسال مي شود فعال خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.