تغيير رمز Admin در Joomla

يادگيري كامل جوملا

تغيير رمز Admin در Joomla

در اين صورت مطلب فوق تنها به كاربراني نمايش داده ميشود كه در سايت لاگين كرده باشند. يكي از اصلي ترين دغدغه هاي برنامه نويسان و گسترش دهندگان متخصص سيستم هاي جوملا و مامبو، امنيت مي باشد. اين سيستمها بطور مداوم تست و بررسي مي شوند و در صورت وجود حفره هاي امنيتي بلافاصله بسته ي بروزرساني براي آنها منتشر مي شود. علاوه بر اين، هزاران افزونه(add-ons) رايگان براي جوملا وجود دارد كه به كاربران اجازه مي دهد تا قابليت هاي خود را گسترش داده و آن را با توجه به اهداف خود سفارشي كنند. وضعيت بروزرساني جوملا - وضعيت بروزرساني فعلي را براي نصب جوملا نمايش مي دهد.

شركت توشن از دو طريق كليه حمله هاي تحت وب را مانيتور و از آنها جلوگيري ميكند.هم از طريق فايروال سخت افزاري موجود در ديتاسنتر و هم از طريق فايروال نرم افزاري نصب شده بر روي سرور كه تا {99|ninety nine}.{99|ninety nine} درصد حمله ها را مانيتور و از آنها جلوگيري مي كند. از مزيت هاي اين افزونه و يا كلا اين دسته افزونه ها، مي توان كاهش ترافيك مصرفي اينترنت را نام برد. مخصوصا اينكه در حال حاضر اكثر اين دستگاه ih از طريق اينترنت تلفن همراه سايت شما را مورد بازديد قرار مي دهند و اين امر موجب كاهش هزينه هاي مصرفي مي شود. در اين پست به آموزش تصويري افزونه sigplus يا همان نمايش اسلايد تصاوير در جوملا پرداخته شده است كه در ادامه توجه شما را به فراگيري اين آموزش توسط مركز آموزش تهران هاست دعوت مي كنم.

استفاده از دو سرور قدرتمند با وب سرور انجين ايكس و لايت اسپيد باعث خواهند شد تا شما بر روي هر دو نود توشن، سايت خود را به طور كامل و با كاملترين منابع سروري لود كنيد و هميشه از آپتايم سرويس هاي خود اطمينان داشته باشيد. تمامي سرويس هاي هاست جوملا داراي پشتيباني سامانه پيشران جوملا مي باشند كه با اين سرويس ، افزايش سرعت سايت شما به طور {100|one hundred|a hundred}% توسط توشن تضمين مي شود. كافيست به مدت يكماه از سرويس هاي رايگان توشن استفاده كنيد تا نتيجه را خودتان مشاهده كنيد و از طرفداران هميشگي اين سرويس ها شويد. بوده و شما مي توانيد از آن براي راه اندازي وب سايت و اپليكيشن هاي مورد نياز خود به بهترين نحوه ممكن استفاده نماييد.

همه ما به خوبي به اين نكته واقف هستيم كه فاكتور سرعت يكي از مهم ترين عوامل در موفقيت يك وب سايت محسوب مي‌شود. در اين گام مي بايد نسبت به انجام عمليات نصب اين نرم افزار مديريت محتوا برروي هاست خود اقدام پذيرد. براي اين منظور آدرس سايت خود را در نوار آدرس مرورگر وارد و پس از بالا آمدن سايت روي دكمه‌ي گام بعدي كليك نماييد. هاست جوملا خدماتي از رايانش ابري توشن است كه جهت ميزباني سيستم مديريت محتواي محبوب جوملا ارائه شده است. تنظيمات بهينه سازي شده از سمت سرور هاي ميزباني جوملا به نحوي انجام شده است كه بهترين نتيجه و سرعت را از سايت بر پايه جوملاي خود دريافت نماييد و بدون وقفه و به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته از پشتيباني شدن سايت خود اطمينان داشته باشيد. عدم استفاده از سيستم هاي مديريت محتوا براي مديريت سايت تقريبا امري غيرقابل انكار مي باشد و به اين جهت مركز آموزش تهران هاست با توجه به ضرورت موضوع تصميم به ارائه ويدئو كوتاه و جامع آموزش نصب سيستم مديريت محتوا جوملا گرفت.

براي يافتن سريع پلاگين، در قسمت جستجو ذخيره ساز را وارد كنيد. پس از پيدا كردن پلاگين مورد نظر، براي فعال كردن آن، روي دكمه موجود در ستون حالت كليك كنيد. اگر اين پلاگين فعال باشد، يك پيام دريافت خواهيد كرد و دكمه با علامت سبز رنگ ظاهر مي شود. با جوملا گزينه هاي زيادي در مورد نحوه ساخت وب سايت و مديريت محتوا به دست مي آوريد. در اين قسمت از آموزش مراحل ساخت آسان سايت با جوملا توضيح داده مي شود. براي دسترسي به پنل مديريت جوملا، در انتهاي آدرس دامنه خود /administrator را وارد نماييد (مثلاً /administrator).

به گزينه منوي اصلي برويد وبر روي ايجاد آيتم منوي جديد كليك كنيد. پس از اتمام كار با اولين مقاله، دكمه ذخيره را فشار دهيد و در نهايت مقاله شما منتشر خواهد شد. نام مي تواند همان نام واقعي كاربر يوده و با نام كاربري متفاوت باشد.

قالب ها ← مديريت قالب ها را براي شما باز مي كند كه در آنجا مي توان قالب هايي كه در سايت مورد استفاده قرار مي گيرند را مديريت كرد. در آنجا سبك استايل ها و دسترسي به صفحه قالب ها نيز موجود است. ساختن وب سايت با جوملا به دليل تعدد قالب ها و افزونه هاي موجود ، بسيار آسان و فوق العاده سرگرم كننده است.

با استفاده از كد زير، بازديدكننده بصورت اتوماتيك به صفحه‌اي كه مد نظر شماست منتقل (ريدايركت redirect) مي‌شود. هم اكنون با وارد نمودن نام دامين خود در مرورگر قارد به مشاهده صفحه‌ي اصلي جوملا فارسي خواهيد بود. در بخش نام سايت عنواني دلخواه براي سايت‌ خود انتخاب نماييد. ۵- فيلد password را بصورت 827ccb0eea8a706c4c34a16891f84e7b (محتوا بدون فاصله مي‌باشد) تغيير دهيد.

در اين آموزش به نحوه استفاده از جوملا پرداخته خواهد شد. براي ايجاد يك وب سايت از نصب تا تنظيم وب سايت ، همه چيز توضيح داده مي شود. همچنين عملكرد تمامي مواردي كه در اين قسمت مديريت كاربران در طراحي سايت با جوملا نمايش داده شده واضح است.لذا تنها به بررسي مواردي موجود در قسمت تنظيمات (انتخابها) مي پردازيم كه مربوط به تنظيمات سيستمي كاربران است. آن دسته از كاربراني كه به منظور دستيابي به پيش نمايش joomla {3|three}, demo account براي خود به وجود آورده اند, به راحتي مي توانند به قسمت مديريتي سايت جوملايي دسترسي پيدا كنند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.