جوملا رايگان

يادگيري كامل جوملا

جوملا رايگان

در اين مرحله اگر از بسته نصبي جوملاي فارسي استفاده كرده باشيد مراحل به صورت فارسي است. اما اگر مراحل و صفحه انگليسي بود از طريق گزينه انتخاب زبان اين گزينه را به Persian (فارسي) تغيير دهيد تا زبان نصب فارسي شود. زبان بخش مديريت و زبان بخش كاربري رابطي است كه از طريق آن هركاربر مي تواند زبان پنل كاربري خود را مشخص نمايد.

شما مي توانيد انواع افزونه هاي از پيش ساخته شده را در وب سايت رسمي جوملا پيدا كنيد. چناچه رمزعبور ويژه ي نام كاربر معمولي (non-{super|tremendous} admin) را فراموش كرده ايد, آخرين نسخه ي جوملا روش كارامد و آساني به منظور دريافت جزئيات login در اختيار شما قرار مي دهد. تنها كافي است به صفحه ي ورود مراجعه كرده و روي دكمه ي علامت سوال (?) كليك كنيد .

همچنين در اين روش، نياز به تنظيم دستي ديتابيس نيز، داريد. جوملا داراي يك جامعه كاربري بزرگ است كه مي توانيد براي ساخت وب سايت خود از آن مشاوره ، راهنمايي ، آموزش و در نهايت از ترفندهاي آن بهره بگيريد. يك مولفه يا افزونه جوملا مي تواند عملكردهاي مختلفي را ارائه دهد كه نيازي به نصب آن در افزونه ها براي ساخت وب سايت خود نداريد.

سايت‌ها و گروه هاي حرفه‌اي زيادي نيز در زمينه با ارائه قالب و افزونه فارسي فعاليت مي كنند. منو(ها) ← مديريت منو اجازه مي دهد تا منوهاي سفارشي براي وب سايت خود ايجاد كرده و از طريق وب سايت خود آن ها را هدايت كنيد. با فعال كردن كش ، محتواي وب سايت در پوشه اي از هاست به صورت موقت ذخيره مي شوند، بنابراين وقتي بازديد كننده به وب سايت شما مراجعه مي كند ، زمان پاسخگويي و سرعت لود وب سايت شما سريعتر مي شود. Akeeba در فهرست رسمي جوملا يافت نمي شود، بنابراين بايد افزونه را از وب سايت Akeeba دانلود كنيد. كتابخانه رسمي افزونه هاي جوملا كليه افزونه هايي را كه مي توانيد استفاده كنيد ارائه مي دهد.

بر روي دكمه‌ي ادامه در بالا سمت چپ صفحه كليك كنيد تا به صفحه‌ بعدي هدايت شويد. روي قسمت Phpmyadmin در Cpanel كليك كنيد و در آنجا از ستون سمت راست ديتابيس مورد نظر خود را انتخاب نماييد. با وارد نمودن ايميلي كه قبلا با آن اكانت ساخته ايد،يك ايميل به پوشه اينباكس يا اسپم شما ارسال ميگردد. ماژول ← گزينه ماژول ها كارهايي مانند موقعيت و عملكرد ماژول هايي را كه در سايت نصب مي شوند ، مديريت مي كند. حالا به مديريت وب سايت خود مراجعه كرده و با زدن رمز عبور وارد مديريت وب سايت خود شويد. به شما پيشنهاد مي شود مقاله ما را براي كسب اطلاعات در حوزه تفاوت جوملا و وردپرسمطالعه نماييد.

اين روش از طريق تنظيمات خود جوملا انجام مي‌شود ضمن اين كه مي‌توان توسط افزونه‌ها هم اين كار را انجام داد. پس از دريافت پيغام موفقيت حذف پوشه‌ي مراحل نصب به صورت كامل به پايان رسيده است. اگر اين پوشه به صورت خودكار حذف نشد مي توانيد از طريق File Manager هاست خود نسبت به حذف آن اقدام نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.