قالب جوملا

يادگيري كامل جوملا

قالب جوملا

قالب جوملا

در اين قسمت از آموزش مراحل ساخت آسان سايت با جوملا توضيح داده مي شود. حرفه‌اي ترين اسلايدر دنيا، افزونه‌اي بسيار فراتر از يك اسلايدر و با استفاده از آن مي توانيد تمام صفحات سايت خود را به زيبا ترين شكل و بي نياز از هر افزونه‌ي ديگري طراحي نماييد. جوملا كمي پيچيده است زيرا تركيب برنامه هاي طراحي بدون داشتن، تجربه توسعه دهنده بي شك كمي دشوار است. با اين حال ، استفاده از آن براي مديريت محتوا زمان زيادي براي يادگيري نمي گيرد. مطالبي كه مي نويسيم بهتر است از ابتدا به صورت نظام مند مرتب شوند، پس آن ها را در دسته بندي هاي مربوط به خود قرار مي دهيم كه اينكار به وسيله ايجاد مجموعه امكان پذير است.

همچنين اين افزونه توانايي نمايش مستقيم ويدئو از آپارات را دارد. در نسخه آخر اين افزونه ما لوگو را حذف كرديم.و اين افزونه بدون كپي رايت قابل استفاده است.هم اكنون مي توانيد اين محصول ارزشمند را از گلچين آنلاين دانلود كنيد. همانند دنياي واقعي كه هر انساني براي خود يك نام منحصر به فردي دارد در دنياي مجازي يا اينترنت نيز اوضاع به همين منوال است. هر سرور (يا كامپيوتر) براي آن كه از سرورهاي ديگر متمايز شود و نيز هر وب سايت براي آن كه از وب سايت هاي ديگر متمايز شود، توسط يك شماره شناسايي منحصر به فرد يا IP مشخصي مي شود. ما به شما 7 روز تست و استفاده از اين سيستم را به صورت رايگان مي‌دهيم. در اين 7 روز مي‌توانيد بدون هزينه كردن حتي 1 ريال و عدم نياز به خريد هاست يا دامنه سايت و فروشگاه اينترنتي خود را با امكانات كاملا حرفه‌اي ايجاد كنيد.

براي ايجاد يك وب سايت از نصب تا تنظيم وب سايت ، همه چيز توضيح داده مي شود. 2- در حال حاضر شما احتمالا مي خواهيد برخي از صفحات را در منو جديدي كه ساختيد نمايش بديد براي اين كار به created” – Add New Menu Item بريد و هر موردي كه احتياج داريد ايجاد كنيد. جوملا تنها سيستم مديريت محتوا در ليست سه تا اول محبوب ترين هاست كه اين ويژگي رو داره.

آپ تايم ـ هر چي بيشتر باشه بهتره، معمولا در درصدهايي مثل {99|ninety nine}.{90|ninety}٪ و {99|ninety nine}.{99|ninety nine}٪ اندازه گيري مي شود. اگر تا كنون در انجمن ثبت نام نكرده ايد، ابتدا مقررات انجمن را مطالعه كنيد و سپس ثبت نام كنيد. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ براي جزئيات بيشتر شرايط استفاده را بخوانيد. در حال حاضر آخرين نسخه منتشر شده در تاريخ 12 ژانويه 2021جوملا[۷] {3|three}٫9٫24 مي‌باشد. جوملا ۱٫۷ و ۱٫۵ تا ۲۴ فوريه پشتيباني مي‌شدند و از آن به بعد تنها از جوملا ۲٫۵ پشتيباني شد. پشتيباني از نسخه جوملا ۲٫۵ نيز ۳۱ دسامبر ۲۰۱۴ (۱۰ دي ۱۳۹۳) پايان پذيرفت.

با جوملا مي توانيد صفحات را بسته به شباهت و ويژگي هاي آنها با هم تركيب كنند. ساير كامپوننت ها (كه در همان فهرست كامپوننت ها يافت مي شوند) نيز مي توانند به روشي مشابه استفاده شوند. بر روي "انتخاب" كليك و به مقاله اي كه اخيراً ايجاد كرده ايد، برويد. به شما پيشنهاد مي شود مقاله ما را براي كسب اطلاعات در حوزه تفاوت جوملا و وردپرسمطالعه نماييد. به شما پيشنهاد مي شود براي كسب اطالاعات در مورد قالب آماده سايت چيست مقاله ما را مطالعه نماييد.

چندي پيش درحال طراحي يك سايت با وردپرس بوديم كه بعد از اتمام طراحي و پياده سازي سايت قصد فعال سازي ssl را داشتيم. همانطور كه مي دانيد فعال سازي دستي ssl در وردپرس مثل جوملا نيست و بايد در كدهاي htaccess و تنظيمات وردپرس تغييراتي ايجاد گردد كه اين مورد زمان بر است. از همين رو تصميم گرفتيم كه از يكي از بهترين افزونه هاي تنظيمات خودكار ssl براي وردپرس استفاده كنيم.پلاگين Really Simple ssl Pro يك افزونه كارامد براي فعال سازي ssl در وردپرس است. هرچند در نسخه رايگان آن فقط كارهايي نظير تغيير در htaccess و موارد اينچنيني انجام مي دهد ولي دليل استفاده نسخه پرو خيلي بيشتر ازينهاست. در نسخه پرو اين افزونه مشكل تمام لينك هاي شما كه ssl نيستند،مشكل علامت زرد كنار آدرس شما و همه مشكلات ssl را تنها با يك كليك حل مي كند. و از همه مهمتر اتصال ssl شما را با تغييراتي امنتر از حالت عادي ميكند.

سايت شما با استفاده از اين سايت ساز سرعت بيشتري خواهد داشت. صفحات به صورت كامل بهينه سازي شده و استانداردهاي لازم براي داشتن سايتي با رتبه بالا در گوگل در آنها رعايت شده است. همه چيز براي شما آماده است تا در موتورهاي جستجو مانند جت به سمت رتبه‌هاي بالاتر در حركت باشيد.

جوملا {3|three}.{4|four}بارگذاري سريع تري نسبت به نسخه هاي قبلي داره، تيم رهبري توليد متعهد به ايجاد يك هسته سبكتر با استفاده از اجزاي كمتر است كه باعث مي شه يك وب سايت سبك تر و سريع تر بالا بياد. در ليست محبوب ترين سيستم هاي مديريت محتوا سه تا اول رايگانه، اين تنها دليل در ليست است كه براي جوملا منحصر به فرد نيست. دو مورد اول ويرايشگر نوشتن مطلب در جوملا براي چب به راست كردن و راست به چپ كردن نوشته كاربرد دارند.براي نوشته هاي فارسي بايد اين حالت را حتما بر روي مورد دوم (از چپ) يعني راست به چپ قرار داد. سلام و خدا قوت به همه كساني كه در پر بار شدن اين آموزش ها كمك مي كنند.

بعلاوه از افزونه هاي ديگر جوملا نظير Frontpage Slideshow، براي نمايش آخرين اخبار يا اطلاعات مربوط به لينوكس استفاده كرده اند. در همين حال Community Answer در بخش كمك لينوكس به اين تيم كمك ميكند تا خيلي سريع به سوالات كاربران لينوكس پاسخ دهند. تعداد زيادي از طرح هاي داخلي طراحي شده در بخش هاي طراحي وب سايت شما را به خلاقيت آزاد ميرساند. طراحي مجدد ، ابزارهاي پروژه و سيستم كتابخانه SP Page Builder Pro هميشه در دسترس شما خواهد بود كه به شما امكان مي دهد تعداد نامحدودي صفحات را فقط با استفاده از ماوس براي كشيدن و رها كردن قسمت مورد نظر مديريت كنيد. به غير از نام دامنه، نياز به يك سرويس ميزباني وب هم هست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.