وردپرس

يادگيري كامل جوملا

وردپرس

وردپرس

و از ديد يك بازديد كننده هيچ چيز مهمتر از ظاهر سايت نيست. انتخاب طرح مناسب ، الگوي يا طراحي مناسب همراه با عملكرد صحيح براي وب سايت شما مهم است. محبوب ترين فروشگاه ساز جوملا با امكانات بسيار حرفه‌اي و آسان. سازگار با جومبانك كه براي اولين بار توسط وبسايت جومي فارسي سازي شده و تقديم كاربران فارسي زبان مي شود. تمامي اين تنظيمات توسط CSS قابل انجام است تا بتوانيد فونت يكساني براي كل وب‌سايت استفاده كنيد. با استفاده از اين عنصر مي‌توانيد نحوه‌ي نمايش تصاوير را، مشخص كنيد و جلوه‌هاي ويژه را توسط AJAX و يا منوهاي Drop down ايجاد نماييد.

با توجه به آنكه جوملا به صورت رايگان عرضه مي گردد هزينه طراحي سايت جوملا معمولا پايين مي باشد و شامل هزينه طراحي قالب و راه اندازي و پشتيباني و در صورت نياز ساخت پلاگين مي باشد. اين افزونه براي سيستم مديريت محتواي جوملا طراحي شده است و از ويژگي هاي متنوعي براي ايجاد پيچيده ترين سايت ها برخوردار است. اين صفحه ساز مجموعه اي كاملاً جديد از ابزارها براي ايجاد و مديريت يك وب سايت فراهم مي كند كه اهميت بهينه سازي موتور جستجو و بازاريابي شبكه هاي اجتماعي را در نظر مي گيرد.

براي مشاوره در زمينه طراحي سايت با جوملا با داركوب تماس حاصل فرماييد. هر قالب، نما و ظاهر سايت را تعريف مي كند و براي آن چهار چوبي نعيين مي كند تا عناصر مختلف مانند ماژول جوملا و كامپوننت به درستي در قالب سايت قرار گيرند. در Joomla هم پس از نصب، تعدادي قالب جوملا رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد. اما اين به تنهايي كافي نيست و شما نياز به دانلود قالب جوملا خواهيد داشت و براي اين منظور نياز به خريد اين قالب ها خواهيد داشت. براي خريد و دانلود قالب جوملا رايگان و يا پولي، مي‌تواند از وبسايت‌هايي كه در ادامه معرفي مي‌شوند، صورت گيرد.

جوملا از نظر سئو و بهينه سازي براي موتورهاي جستجو كمي ضعيف عمل كرده است. اما اگر از نظر سرعت كه يكي از مقوله‌هاي مهم سئو سايت است بخواهيم آن را بررسي كنيم داراي سرعت مناسب و قابل قبولي است. راست چين بزرگترين فروشگاه قالب وردپرس، قالب جوملا، قالب اپن كارت، قالب whmcs و همچنين افزونه هاي معتبر و اورجينال وردپرس و whmcs است كه در كنار موارد بالا به خريد اسكريپت و فايل آماده فتوشاپ نيز اشاره كرد.

چرا كه فضاي مورد نياز شما براي قرار دادن فايل‌ها و داده‌ها در ديتابيس سايت بر روي سرورهاي اين سيستم قرار دارد. تا اينجاي كار به معرفي و معرفي روش ساخت سايت با جوملا پرداخته و مشكلات و مزاياي استفاده از آن را با هم بررسي كرديم. همانطور كه از اين بررسي‌ها برداشت مي‌شود، جوملا در برخي موارد داراي نقاط قوت و در برخي موارد ديگر داراي نقاط ضعف است كه ممكن است بخواهيد يك سيستم ديگري را هم براي ساختن سايت بررسي كنيد. اين سايت يك وب سايت روزنامه اي مملو از خبر، ويدئو و بلاگ است كه بخوبي نمايش داده ميشود. شما ميتوانيد به هر يك از اين بخش ها از طريق منو كركره اي دسترسي داشته باشيد. اين وب سايت از Disqus Comment بعنوان ابزاري براي كامنت گذاشتن كاربرها در سايت استفاده ميكند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.