جومينا ماركت

يادگيري كامل جوملا

جومينا ماركت

“تصوير براي نمايش در كل مطلب” به عكسي اشاره مي كند كه در كل مطلب نمايش داده مي شود.قرار دادن عكس بعد از خط ادامه مطلب حكم قرار دادن عكس در اين قسمت را خواهد داشت. توضيحات متا ، كليد واژه هاي Meta و كليد مرجع نيز به سئو و بهبود وضعيت مطلب در موتورهاي جستجو مربوط مي شوند.اگر در اين زمينه دانش كافي داريد مي توانيد آن ها را متناسب با مطلب نوشته شده تكميل كتيد. مهندس سيد رضا هاشميان، كارشناس فناوري اطلاعات گرايش برنامه نويسي تحت وب هستند. وي به عنوان برنامه نويس تحت وب فعاليت خود را آغاز كرده و همچنين به عنوان مدرس، در موسسات آموزشي مختلف به تدريس تكنولوژي ها و زبان هاي برنامه نويسي تحت وب مي پردازند. گرچه جامعه‌اي فعال در حال توسعه اين سيستم هستند، اما تا زماني كه از محصولات پولي استفاده نكنيد نمي‌توانيد از پشتيباني استفاده كنيد كه البته اين پشتيباني هم صرفا مختص محصول خريداري شده خواهد بود. كليه سيستم‌هاي رايگان داراي چندين توسعه دهنده هستند كه به صورت دوره‌اي در حال بررسي سيستم براي آپديت، افزودن امكانات و رفع مشكلات موجود در آن هستند.

از اين وب سايت شما ميتوانيد به مسير ها، اطلاعات پاركينگ، اسناد مربوط به دانشگاه هاروارد، مطلع شدن از رويدادها و نمايشگاه ها، و ديگر چيزها مطلع شويد. ساختن وب سايت با جوملا به دليل تعدد قالب ها و افزونه هاي موجود ، بسيار آسان و فوق العاده سرگرم كننده است. شما مي توانيد انواع افزونه هاي از پيش ساخته شده را در وب سايت رسمي جوملا پيدا كنيد. گروه جومي با حدود 9 سال فعاليت رسمي در زمينه با ترجمه قالب جوملا ، طراحي و ترجمه افزونه جوملا توانسته است با ارائه بي نقص ترين شيوه ترجمه قالب جوملا ، در ايران پيشرو باشد. ارائه پشتيباني فني نامحدود و حرفه‌اي قالب جوملا يكي از اولويت هاي اصلي گروه جومي بوده و تلاش كرده هيچكاه كيفيت ترجمه قالب جوملا و كيفيتي پشتيباني قالب جوملا را فداي كميت محصولات (قالب جوملا) نكند.

در اين روش شما مي‌توانيد به كمك سيستم‌هاي آماده سايت خود را در زماني كوتاه و با هزينه كمتر راه‌اندازي كنيد. هر روزه خبر هك شدن سايت‌هاي مختلفي را مي‌شنويم كه اگر دنباله موضوع را بگيريد مي‌بينيد كه برخي از اين سايت‌ها با جوملا طراحي شده است. با بررسي دليل هك هم خواهيد ديد كه به دليل وجود يك باگ در ماژول يا قالب(رايگان يا پولي) هكر راهي را براي ورود به سايت يافته است.

به زبان پي‌اچ‌پي نوشته شده‌است و از پايگاه دادهٔ ماي‌اس‌كيوال استفاده مي‌كند. مورد آخر نيز براي كشيدن يك خط صاف افقي در دل مطلب كاربرد دارد. پس قدم اول نوشتن مطلب در جوملا به ايجاد مجموعه اختصاص دارد. همراه با آموزش حذف كپي رايت 240 يورويي جومشاپينگ نيز آموزش داده شده است.

 

هزاران قالب، اجزاء، پلاگين ها و ماژول ها وجود داره كه به شما كمك مي كند سايتتون رو منحصر به فرد كنيد. هر چي كه شما مي خوايد انجام بديد، توانايي انجامش رو داريد. اگر هيچ كدوم از تم هاي رايگان موجود در جوملا با سليقه شما يكي نبود با نمي دونستيد كه چطور در پلتفرم جوملا وب سايتتون رو توسعه بديد، از فروشنده هايي كمك بگيريد كه تم هايي با كيفيت بالا در اختيارتون قرار ميدن.

بر اساس آمار جوملا از مارس 2007 تا جولاي 2012 حدود 30 ميليون كپي از نرم افزار جوملا دانلود شده است. جوملا يكي از محبوب ترين سيستم مديريت محتوا در جهان است و 2.7% از 1.000.000 وب سايت هاي بزرگ جهان از جوملا استفاده ميكنند. اين وب سايت ها در فيلدهاي مختلف مشغول به كار هستند، مانند آموزش، هنر، رسانه، ورزش، كسب و كار، علوم، تكنولوژي، سلامت و غيره. در اين سايت، ليست قالب‌ها بر اساس سايت ارائه دهنده‌ي آن، وجود دارد. اطلاعاتي مانند نماي كلي قالب، اندازه‌ي فايل و تاريخ آماده سازي آن، قابل مشاهده است.قالب رايگان جوملا بر اساس نام آن، تعداد دانلود و نمايشي از آن، قابل استفاده است.قالب‌هاي مختلف جوملا به شكل صفحه بندي شده، قابل رويت هستند. چارچوب و پايه اصلي در جوملا به خوبي سازماندهي شده تا هر لايه را با پياده سازي مدل نمايش كنترل كننده استاندارد نگه داري كند.

جوملا با استفاده از زبان برنامه‌نويسي PHP ساخته شده‌است و از تكنولوژي برنامه‌نويسي شي گرا و پلت فرم‌هاي طراحي نرم‌افزار استفاده مي‌كند. داده‌ها را در پايگاه داده‌هاي sql ذخيره مي‌كند و شامل ويژگي‌هايي مانند جستجو، ذخيره‌سازي صفحه، نظر سنجي، آر اس اس خوان، نسخه قابل چاپ از صفحات، اخبار، وبلاگ و حمايت از زبان‌هاي بين‌المللي مي‌شود. سايت ساز پرتال بر اساس جديدترين متدهاي طراحي سايت ساخته شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.